Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres Sprzedawcy;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@alphastore.pl
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
W tym celu Możesz skorzystać z naszego <formularza reklamacji>. - Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania
Reklamacji nie podlega:
- naturalne zużycie produktu;
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania i konserwacji oraz wynikłe ze złego dopasowania rozmiaru;
- uszkodzenia mechaniczne z winy Klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: info@alphastore.pl - z pewnością Ci pomożemy.