Reklamacje

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    • pisemnie na adres Sprzedawcy;
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@alphastore.pl
  2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

    W tym celu Możesz skorzystać z naszego <formularza reklamacji>.

  3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania

 

Reklamacji nie podlega:

    • naturalne zużycie produktu; 
    • uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania i konserwacji oraz wynikłe ze złego dopasowania rozmiaru; 
    • uszkodzenia mechaniczne z winy Klienta.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres:  info@alphastore.pl - z pewnością Ci pomożemy. 

 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl